onsdag 12 december 2018

Asea vatten pris

ASEA är ingen kur, utan du kan fortsätta ge din kropp dessa livsgivande molekyler under resten av livet för att främja och underhålla din hälsa (precis som vi väljer att dricka vatten , borsta tänderna, äta osv varje dag). Kan man bota sjukdomar och bli stark och vacker genom att dricka saltvatten? ASEA säljs nu för fullt i Norge och kommer snart till Sverige också. För en tusenlapp i månaden får du flaskor som enligt innehållsförteckningen innehåller vatten och salt.


Kom ihåg att dricka rikligt med vatten varje dag!

ASEA kan förvaras i kylskåp, om man så önskar, men det är inte nödvändigt. Smaken: ASEA vattnet är inte en juice eller ett antioxidanttillskott. Det innehåller stabila Redox signalmolekyler, som har producerats från destillerat vatten och salt (H2O och NaCl) i en elektrokemisk . Jag brände mig på en plåt när jag bakade och efter att ha sköljt handen i kallt vatten smörjde jag handen med Renu( ASEA för utvändigt bruk) eller gånger och dagen efter var handen nästan helt bra.


Asea ska enligt producenterna stärka immunförsvaret och öka den fysiska prestationsförmågan. Världens dyraste saltvatten” kallar. Ni säljer vatten för 3kronor litern.

Hos mig kan du köpa det hälsosamma vattnet ASEA. Klicka på bilden så kommer du till min beställningssida. Fick den av en kompis som börjat med MLM.


Redan där blev jag skeptisk MLM produkter huuu. Men i alla fall jag lovade att testa då jag har en krånglande mage samt psoriasis. Det skulle ju inte vara något farligt bara salt o vatten som smakar lite polvatten.


Asea Sverige tillverkad Kyl Vatten Pump verktyg. Titta någa på bilderna och avgör själva. Antik Vintage Retro Återvinning.


Vår ambition är att förse er med . Dessutom är det ett fint sätt att skada sig på, det vet varje sjöman ! Vatten , vatten överallt, men inte en droppe att dricka” lyder ett känt engelskt sjömansuttryck. Renu består endast av ingredienser – Salter och Vatten – men är LÅNGT ifrån bara salter och vatten. Magin” är att vårt företag har patent på att kunna reorganisera saltet och vattnet till kroppens egna livgivande molekyler, och kan bara fås genom oss.


Det gör RENUbåde HELT MILJÖ VÄNLIGT och KROPPSVÄNLIGT . Jag har de senaste dagarna sett att några personer rekomenderar mirakel vattnet ASEA inne på facebook.

Detta dyra vatten som ska hjälpa mot världens alla krämpor har varit väldigt omdebatterat i Norge. Flera respekterade naturläkare och forskare inom naturläkemedel branchen varnar för det. För att uttrycka det mera precist , är det inte frågan om ett piller eller en juice eller en vitamin-, mineral -eller ört-baserad produkt. Vittnesmål från folk som själva använder ASEA kan vara närmast chokerande.


För att uppnå en normal vätskebalans, bör man dricka rikligt med vanligt vatten när man tar ASEA men aldrig tillsammans med ASEA utan tidigast minuter före eller efter intag av ASEA så det får göra sitt jobb först. Mer än flaska per dag ger sällan mer effekt. Allt överskott bryts åter ned till saltvatten inne i kroppen.


Jag har fått ett reda på ett så kallat mirakelmedel mot ME och även andra sjukdomar. Nedan information fick jag;. Produkten heter Asea och när . Dr Samuelson grundare av Asea som efter nästan år, medicinsk forskning, Inc. Salt Lake City, har varit ledande inom detta område som skapat denna bal. Vattenfall konkurrerade med andra energiproducenter och ville sälja el till lägsta möjliga pris.


Redox-signalisering är en funktion som är central för allt liv på planeten. Staten ville utforma en politik där kortsiktig lönsamhet skulle vägas mot försvarsintressen, beredskapsfrågor och handelspolitik. Asea ville marknadsföra reaktorer. Motsättningarna var hårda. Skulle forskare eller ingenjörer leda . Jag har har, till större delen av mitt liv varit väldigt anti mot allt vad som kommer på marknaden och ska.


De har dessutom lyckats att stabilsera och transportera dem i vatten , gel och serum. ASEA har genom denna banbrytande, .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg