torsdag 30 mars 2017

Spolarvätska öb

Sortimentet och tillgång varierar mellan varuhusen. Kontakta gärna kundservice för lagerstatus. Hitta till ditt närmaste varuhus. Detta är endast ett urval av vårt sortiment. I våra varuhus hittar du många fler varor!


Feb Köp rätt spolarvätska till sportlovsresan och få pengar över till annat.

Den billigaste blandningen är mest effektiv mot vägsmutsen, visar Testfaktas test. Färdigblandad spolarvätska med frysskydd till -C. Goda rengöringsegenskaper.


Missing: öb Dyrt med spolarvätska? B , kanonpris, brukar köpa på mig typ dunkar så man klarar sig med alla bilar genom vintern, för det alltid slut sen när vintern har slagit till. Feb Det finns en uppsjö märken och priser av färdigblandad spolarvätska att välja mellan. Priset är i vissa fall det dubbla men innebär ett högre pris verkligen renare vindrutor? Julas spolarvätska har fått bäst i test ett par år nu och fungerar riktigt bra.


Dec Som topic lyder, finns det någon vettig spolarvätska som inte doftar något, som inte dödar ens hjärna så fort man drar igång torkarna.

Testat biltemas samt Shells men tycker båda doftar. Köpte 4L färdigblandad på ÖB sist med citrusdoft, och den är väldigt neutral i lukten. Luktar varken rödsprit eller citrus . Smidig avskiljare som inte behöver anslutas till dammsugare. Jag säljer ju reservdelar och använder förstås våran egna spolarvätska (som varken skummar eller luktar öht) men en gång köpte jag en dunk hos Lidl eftersom jag hade hört.


Sep Såg för en tid sedan en ganska nedgången blandmissbrukare jag känner igen handla fem dunkar koncentrerad spolarvättska på ÖB. Prenumerera på vårt nyhetsbrev och bli först med veckans erbjudanden! VECKANS ANNONSBLAD - gäller fr.


Jan Jag provade att elda ÖB :s spolarvätska och det blev en skarp doft när den brann och luktade bäver när den slocknade. Provade att filtrera vätskan med aktivt kol och då blev den blå vätskan genomskinlig och helt luktfri vid förbränning och när den slocknar. Sen några år har min båt fått en alldeles egen våtdammsugare för typ 3spänn på ÖB.


Har även spolarvätska i toan på båten, har alltid fungerat. Då dricker jag helldre 75:an och köper riktig spolarvätska istället. Men jo visst borde man kunna blanda sin egen spolarvätska. Själv tycker jag vanlig billig spolarvätska på ÖB eller liknande fungerar bra och tänker . Logga in för att se prisuppgifter.


Inte för att jag vet om det är billigare, men jag tillverkar egen spolarvätska enligt följande dunk T-sprit från ÖB 2-dunkar vatten från kranen. Utspädning beroende på årstiden.

May Bilfärden slutade alldeles vid ÖB :s vägg, spolarvätska läckte från underredet. Visa bildtext Dölj Bilfärden slutade alldeles vid ÖB :s vägg, spolarvätska läckte från underredet. En pojke som satt på en betongsugga på E-center i Söderhamn höll på att bli överkörd när en äldre man tappade kontroll över sin bil. Senaste tiden har jag kört med biltemas koncentrerade spolarvätska och stört mig lite på att den verkar lämna någon form av kladdig hinna efter sig.


Nu är den iaf slut och igår köpte jag en. Innan körde jag med ÖB :s och den var nog strået vassare på den fronten. Sen luktar biltemas rätt illa.


En treliterdunk kostar 19:9 priset på tapp på mackarna ligger runt 19:per liter, med ungefär samma utspädning antar jag. Någon som testat den här?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg