måndag 31 juli 2017

Wahlgrens mattor

Vi har mattan du letar efter! Välj någon av kategorierna nedan så öppnas sortimentet i webbshoppen hos Matt-Tema. Välkommen till Uppsalas mest välsorterade mattaffär! Med allt från dörrmattor, orientmattor till heltäckningsmattor hjälper vi dig att hitta mattan du söker.


Som Matt-Tema butik så har vi mattor från stora delar av världen med egen import. Wahlquist Mattor_Matt-Tema Uppsala.

Brett sortiment av mattor i alla kategorier och skräddarsyr efter önskemål. Vi är en del av Matt-Tema, Sveriges största mattkedja och har ett stort sortiment av mattor. Dags för ny mattplåtning i Indien, här är en länk till ett inslag i radion igår! Mötet med mina trevliga Borås-kunder gick alldeles utmärkt, köksritningar och övrig planering godkändes.


Planen är att byggstarta i februari. Men lite pyssel är det innan vi kommer igång. Lägenheten som är en övernattningslägenhet, ska ha en skön.


Fick en ofrivilligt mycket skönare start på min dag.

Snodde lite extra sömn också. Känner mig extra gla tack kund Klas. Andra sidan jobbade jag till igår, så lite värd var jag. Var på mattaffären häromdagen och passade på att fota lite samtidigt.


Skulle du kunna visa mattor (rugs, alltsa-inte heltäckningsmattor)? Så skrev Jenny, och jag har lite blandat från några pressvisningar och butik och visar väl lite blandat axplock av vad jag har i arkivet. Majas Cottage Matta Lined Checks x 1cm. FLORALISA påslakanset delar (2SEK) 22SEK.


Klicka gärna på flikarna här till vänster och läs mer om alla de typer av mattor vi har i sortimentet. Förutom alla dessa typer av mattor har vi även ryamattor, hallmattor, sisalmattor,. Designers Guild mattkollektioner - där traditionella vävtekniker möter innovation i både teknik och uttryck! Det är fantastisk design att utforska från geometriska mönster och ränder till fantastiska blomsterarrangemang och klassiska.


Då blundade jag, fastän det var det sista jag ville. Ann-Carin har låtit sig bli. När han blev stor skulle han handla med mattor och resa över hela världen och köpa de vackraste av silke, men han blev aldrig stor. I kvällens Arga snickaren vip tar Anders Öfvergård sig an familjen Wahlgren med mamma Pernilla i spetsen.


Familjen behöver hjälp med att rusta upp sitt kaosartade hem på Lidingö där alla utrymmen är igenproppade med grejer, det växer mossa på fasaderna, mattor och möbler ligger utkastade i regnet.

Ni har väl sett att vi nu har Vackra vattenslangar med tillbehör i vår webshop och i butik! Ni hittar vår webshop här . Jag kände mig inte ensam. Ingen av oss kunde någonting, knappt ens koka ett ägg. Helgen därefter kom hans mamma med mattor. MiNilla är hennes egen kläd- och inredningsbutik som drivs tillsammans med kompisen Mia, därav namnet, och här hittar du även ett showroom för kollektionen Pernilla Wahlgren Collection.


Utöver detta och andra utvalda klädmärken säljer MiNilla även prylar till hemmet, allt från mattor och tavlor till doftljus och ljuslyktor . Fotografen Pelle Wahlgren har fastnat för mattor. På torsdag åker han till Indien för åttonde gången för att fotografera dessa färgglada konstverk. Förra året gick företaget med vinst.


Det sitter lika många kvinnor som män i styrelsen. Företaget har anställda och omsätter miljoner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg