fredag 12 september 2014

Primus 2470 cirkulationspump

Jag köpte och installerade en ny 230v cirkulationspump under fredagen och fick upp värme i vagnen, nästa steg var att få gasolpannan att fungera då den är mycket effektivare vid uppstart av en kall vagn. Hela fredag kväll och lördag ägnade jag mig åt att byta ut samtliga kabelskor vid pannan och bakom . Min primuspanna går tyvärr ej igång på gasol. Vilka knappar skall tryckas in på manöverpanelen inne i husvagnen och finns det några . Lämplig vid nyinstallation eller byte av pump, till husvagnsvärme, husbilsvärme, Primus.


Automatisk reglering med.

Cirkulationspumpen till gaspannan har lagt av. BETALA SÄKERT VIA KLARNA. Artiklar som du har besökt. Manöverpanel Truma Ultraheat. Du kommer bli meddelad när produkten finns i lager.


Bli meddelad när produkten finns i lager. Köp och sälj Tillbehör på auktion och till fast pris på Tradera. Eller till andra system, in och utgångsdiameter är 22mm.


KAMA Fritid lagerför ett stort urval av reservdelar till PRIMUS.

Et Alde system kan både levere varme til rummet samtidig med at der produceres varmt vand til køkken og bad. Systemet fungerer lige godt på 2volt som gas, og kan derforogså fungere uafhængigt overalt i naturen og i samfundet, hvilket helt naturligt gør det meget anvendeligt i arbejds- og mandskabsvogne indenfor . Har ingen brunsanvisning. Slog mig att kanske någon säkring kan gått till termostaten å att den därför slår av? Pumpen sitter väl som bakom värmaren?


Vet du vad en ny cirkulationspump kostar? Foto kan jag ordna imorgon då lådan ligger på jobbet, anslutningar tja. Sedan finns en tråd till ett glödstift som tänder pannan och två trådar som går till varsin magnetventil som ska släppa gasol till pannan.


I går kväll kände jag mig lite hängig,. Kommer att lämna in till Loods i Borlänge för att se om det går att fixa . Det tjuter när den är igång. Mycket irriterande :angry:.


Fits 2V pumps with plastic casing. Est destiné aux pompes avec du capot en plastique. Kretskort till cirkulationspump 2V. Leiterplatte für Umwälzpumpe 2V.


Circuit imprimé pour pompe de circulation 2V. Connection cable For ( 1m ) Zündtrafo Zirkulationspumpe V Primus Standard Pumpe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg