torsdag 27 oktober 2016

Sprakande doftljus

WoodWick är en sprakande nyhet! Ljusen har en patenterad träveke som gör att de brinner med en större låga än vanliga ljus , och dessutom sprakar som en öppen eld. Du får alltså känslan av en riktig brasa av dessa doftljus.


Deras rustika men eleganta doftljus erbjuder en helhetsupplevelse som kan liknas vid en öppen eld eller kamin. Denna veke gör att de brinner jämnt och långsamt och avger ett sprakande ljud precis som en brasa. Sprakande doftljus – - Tommytott tommytott.

Inlägget är i samarbete med doftriket. Hösten är årstiden då jag nästan varje dag tänder doftljus och ljus i hela hemmet. Jag älskar att ha doftljus utsprida i hela lägenheten.


Att tända ljus på morgonen och känna doften sprida sig när man dricker sin morgon latte. Ljusen är tillverkade i ett soyawax av högsta kvalitet som brinner långsamt, med ren låga som inte sotar ner. Vilda skogsbär och djupa gröna örter vilar på rika toner av rött cederträ med sandelträ mysk. De är tillverkade med en naturlig veke av ekologiskt trä som skapar ett lugnande ljus av en sprakande. Varma tränoter i harmoni med rosenträ, grönt gräs och bärnsten.


De har även en unik träveke som skapar ett magiskt sprakande ljud likt en öppen brasa när det brinner!

Har du någon gång stött på ett doftljus som sprakar? Detta gör ljusen tack vare den helt unika veken. Veken är nämligen gjord av trä och inte bomull som är . Dew Drops den uppfriskande doften av morgondagg blandad med inslag av gröna citronblad och krypande murgröna. Kommer i ett snyggt glas med trälock.


I vårt sortiment hittar Ni just nu ett 20- tal olika dofter i två storlekar, 40-timmar respektive 100-timmars brinntid. Woodwick Bildoft Dew Drops. Vi har ett stort utbud av produkter för att hjälpa dig att öka mysfaktorn i ditt hem. Ett härligt sprakande doftljus vars lukt påminner om nytvättade kläder.


S Yes, precis det har jag i mitt casa just nu. Nya mysiga Wood Wickljuset är som en liten liten sprakande brasa och mitt som heter Linnen doftar så gott så gott (och precis lagom mycket och så där rent som jag gillar. Finns på Tullhuset:) Tjingeling! Huset städat, alla kläder vi ska ha med . Låt den lugnande doften av lavendel och uppfriskande eukalyptus sprida sig i ditt hem.


Ja, jag vet, jag var länge en hardcore “ljust och fräscht” människa, men jag måste erkänna att vita väggar, kala fönsterkarmar och ett hem helt utan plotter känns lite trist i längden. Jag håller på att glida över till en helt annan kategori som vi skulle kunna kalla för “ sprakande pynt”. Det sprakar nämligen om . En av de största tillverkarna av doftljus är amerikanska Yankee Candle.


De har funnits i över år och kommer ständigt ut med nya dofter. Doftljus är känsliga för temperatur och .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg