söndag 7 februari 2016

Installera google play

Du kan installera en app på fler. Ibland kan du även använda snabbappar utan att installera appen på enheten. The not-so- great news is that it can take weeks, or for some people even longer, to get the latest iteration.


However, we understand the urge to get . Du kommer säkert få en updatering såsmåningom men om du inte vill vänta så installera manuellt.

Till exempel att man besöker Play Store i webbläsaren på datorn och därifrån laddar APK filen till valfri app. Tjena, jag köpte idag en kinesisk HTC One Midag (eftersom jag bor i Kina). If you guys want high-quality, and more FREE tech content, You can Support me on Patreon and get some. Stoppa nya appar från att installera en genväg.


Varje gång en ny app installeras läggs en genväg för den appen på hemskärmen. Klicka på hamburgerknappen längst upp till vänster. Bläddra ner och klicka på Inställningar.

In this tutorial you are going to. En anledning kan vara att man inte vill knyta sin mobil till . För att se om din enhet stöds, läs Kommer Firefox att fungera på min mobila enhet? Innan du börjar: Om du har installerat och konfigurerat sync för någon version av Firefox Beta, Aurora eller Nightly, måste du avinstallera den versionen innan du konfigurerar . Välj en app i butiken och tryck på knappen “OK” på fjärrkontrollen.


Jag kan inte ladda ner Netflix-appen på min iOS- eller Android-enhet. Därför upplever i alla fall jag, att jag vill kunna stänga kontakten med Play när jag inte väljer att göra något där. Lösning: Installera appen Log out!


Under de tre prickarna kan . Titta på nyheterna, streama de senaste serierna, se ikapp TV-program som du missat, kolla vädret eller bläddra runt för att hitta bra musik. Och om du känner dig överväldigad kommer Philips Android TV till din . Jag fick en lapp i kartongen och på den sto. Any tips for this Android TV?


Skriv ” SVT Nyheter” och klicka sedan på. Dra den vita pilen uppåt 2. Doro selection är utvalda appar som vi tror att du kan ha användning för 5.

Tryck på knappen ”Lägg till” 3.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg