fredag 6 februari 2015

Byggmax pellets pall

Snabbt, enkelt och till ett bra pris. Både ved och pellets räknas som förnyelsebara energikällor och är dessutom smidiga och ekonomiska att elda me inte minst på vintern. För smidig och billig uppvärmningJämfört med ved kräver pelletseldning väldigt lite arbete.


Vi har både träbriketter och . Svensktillverkad kvalitetspellets som innehar alla de egenskaper som krävs av dagens brännare.

Började kolla priser för att köpa in pall eller ev så småningom bygga ett bulkförråd. Dålig effekt i byggmax pellets ! Spara rygg och bil och få det hemkört! Energimyndighetens Testlab har i två omgångar testat pellets för uppvärmning. Alla de testade pelletsfabrikaten håller generellt en hög och jämn kvalitet. Testet omfattar de egenskaper som påverkar förbränningen.


Jag har haft problem med Stora Enso pellets fån byggmax ,nån mer som har haft det?

Jag köpte i februari vita fina pellets inga spån, kanon pellets. Vad har ni betalt för pellets ? Tog hem en pall på släpet. Priset kan variera mellan ca och kr beroende på den lokala konkurrensen och årstiden.


Byggmax säljer väl styckvis för ca 42:-. Ett byggmax -släp klarar ca säckar och en bil med två personer ca säckar. En kollega på jobbet brukade köpa säckvis när det var billigt, och . Off Topic: Hej Har nu kört med pellets från Laxå och varit nöjd med dess kvalitet. Här är det fyra stycken pall i stöten när jag får hem leverans. Denna pellets är mycket skonsam mot din brännare.


Företag, Tillverkare, Uppdatera Pall , Storsäck, Bulk. Finansieringsmöjlighet, NEOVA. Pellets , pallar från ByggMax billigt. Når vinteren banker på døra er det godt å kunne holde seg innendørs.


Mange muligheter for å skape varmeDet er få følelser som er så deilige som å sitte inne i varmen . Leverantör : Stenvalls Trä.

Anledningen till frågan är att när jag skulle köpa pellets igår på min lokala bygghandel så var den slut. Igår fick jag hem en hel pall med stallströ (spånpellets) från SCA BioNorr. Jag har ganska länge funderat på att testa pellets istället för spån som jag använder nu, så detta kom väldigt lägligt! Den pall med loggs man fick in på onsdagsförmiddagen var nästan slut efter lunch.


Vi står inte utan pellets , vi får en ny leverans om en vecka. PITEÅ Piteå Bristen på värmepellets slår hårdast mot de privata kunderna. Den kalla vintern leder till tomma butiker och långa leveranstider.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg