fredag 29 maj 2015

Ica maxi pallkrage

För dig som gillar att plantera och påta i trädgården eller balkongen finns här många prylar som du kommer gilla. Med våra drivhus och odlingsbänkar kan du enkelt skaffa dig en egen liten köksträdgård med de kryddor och örter du själv önskar. Mar Några av er kanske redan har sett att jag är trädgårdsprofil för Ica Maxi i vår.


Ett roligt och givande samarbete med många duktiga människor från ett stort företag. Ica Maxi och Ica Garden har flera produkter i sitt sortiment jag vill tipsa om.

Framförallt är det deras svarta pallkragar som finns i flera storlekar. Feb Idag reser jag till Malmö för att fotograferas för Ica Maxis vårkatalog. Jag är så glad att få arbeta med Ica och ser verkligen fram emot att åka ner och jobba med detta proffsiga team. Ni kan följa med bakom kulisserna via min Instagram. Kan redan nu tipsa om två av mina favoritprodukter som Ica Maxi kom . Jämför priser och läs recensioner på Plantor.


Denna pin hittades av Cecilia Nilsson.

Hitta (och spara!) dina egna pins på Pinterest. ICA Maxi , utan Granngården, men det kanske beror på var man kollar? Det är säkert jätteolika mellan olika Ica Maxibutiker.


Vår butik hade begagnade pallkragar för 69kr, och jag köpte rätt många, så jag var glad för det. Lägg till i inköpslistan . May Senaste trenden: Så och odla på balkongen. Växthus av barrträ och isolerplast, med reglerbar ventilationslucka. För balkong och terrass, 69x49x1centimeter, 9kronor, Ica Maxi. Krukor av zink, för upphängning.


Pallkrage som även funkar på balkong och terrass. Apr Köpta på Ica Maxi så klart. Så enkla att montera ihop, trycka ned i jorden och stapla på varandra. Gillar smidiga lösningar inte minst med tanke på trädgårdslandet jag gjorde på baksidan av vårt gamla hus.


Väldigt stort i slutet av tomten upp mot den lilla rasthagen tronade det upp sig. May Väggarna skyddar mot vind.

I vårt fall har vi över grönsakerodlingen satt ett miniväxthus för att inte grannens tio katter ska tro att det är deras nya bajslåda. De finns bland annat på Blomsterlandet, men även på ICA - maxi. Vi köpte vårt på Blomsterlandet. Se bilden ovan som jag lånat från . Questo Pin è stato scoperto da Caroline Richter.


Scopri (e salva) i tuoi Pin su Pinterest. This Pin was discovered by Tanja Lundqvist. Discover (and save) your own Pins on Pinterest. På Ica Maxi hittade jag de fina svarta .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg