torsdag 14 juli 2016

Erikshjälpen sollefteå

Inför varje öppetdag laddar vi den 6kvadratmeter stora butiken med nya, skänkta varor. Din handling gör skillnad när du skänker och shoppar. Butiken drivs i samarbete med MittNordens Biståndscenter.


Se kontaktuppgifter, adress, karta, vägbeskrivning, telefonnummer, öppettider, m. Before the shop opens in the morning, we fill the 6square meter big shop with new, donated goods.

Your act makes a different when you donate and shop. Sveriges största söktjänst för öppettider. Andra vintagebutiker i närheten. Verksamhetsansvarig: Ewa Sundström.


Webbredaktör: Ingrid Månsson . I samband med detta delas ett 50-tal. Vi söker dig som har en .

Second hand open today 12. ERIKSHJÄLPEN SECOND HAND. Work hours, Add information. Description, Add information. Allt är möjligt när du fyndar hos oss.


Idag har vi allt mellan himmel och jord! Här säljs möbler, husgeråd och mycket annat. Vid ridskolan i Sollefteå , längst riksväg i riktning mot Kramfors. WESTMANS BEGRAVNINGSBYRÅ I SOLLEFTEÅ. Aug Efter min lyckade lilla Värmlandsturné i januari med två hårkurser hos Ann på Tidens Melodi i Karlsta har jag funderat på att fortsätta konceptet och hålla fler kurser utanför Stockholm.


Så, när Lillemor i Sollefteå mailade mig tidigare i somras och frågade om jag kunde tänka mig att komma till dem sa jag ja . Mitt Norden Biståndscenter Erikshjälpen. Alla artiklar taggade med Erikshjälpen. Get easy-to-understand data and statistics about your Instagram account and make smart marketing decisions with WEBSTA!


Vi bjuder på kaffe, saft och.

Det ska vi fira i butiken. Allt överskott går till biståndsarbete i sverige och andra länder. Här hittar du karta och länkar till butiker i hela kommunen. Bara att sätta igång och shoppa!


Finns i kategorierna: klädbutik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg