torsdag 13 november 2014

Kökspanna ctc

Beprövad vedpanna i tre storlekar. CTC Parca 3är en ovanlig produkt men det är också en väl beprövad vedpanna. Ibland kallas den kökspanna och placeras då i kök tillsammans med el- eller vedspis. Pannan finns i tre storlekar: 1 och kW.


Produkten får endast installeras i de fall utbyte sker mot en likvärdig . Om en panna överhettas, gäller det att så snabbt som möjligt få ned temperaturen.

Stäng dragluckan men öppna däremot spjället och påfyllningsluckan för fullt. Den kalla luften rusar då igenom pannan ovanför fyren och kyler ner vattnet. Men det är också en väl beprövad vedpanna. Den placeras i kök tillsammans med el- eller vedspis. Pannan är utprovad för eldning med ved och till och med koks.


Gjuten sektionspanna, försedd med fasta vattenkylda rostrar och . Höjden är 8mm, bredden 4mm och djupet 5mm. Kökspanna Parca 3från CTC utan sockel och sidoplåtar.

Varje månad hjälper vi över miljoner svenskar att jämföra priser på allt från CTC Värmepannor till orientmattor! Vårt köpskydd garanterar dig en säker. Alla priser inklusive moms.


Vi levererar över hela Sverige . Beställ CTC kökspanna Parca av VVS-Klimat. VVS-Klimat säljer kvalitetsprodukter till privatpersoner och företag med Klarna Checkout. Jag har en förvärmningslinga på 10meter och vv-slinga 15meter i tanken, det är mycket bättre än förådsberedare tycker jag. Denna panna ska håll väldigt bra enligt vad jag hört, tillverkas fortfarande fast ser inte exakt lika ut nu så förr. CTC ´ s Parca 300) Om man ser till kW så ska 3ha runt 25kW.


Jag eldar i min kökspanna Norrahammar en kall vinterdag. Utförande, utan beredare, utan sockel. Färg, vit panna, grå lucka. Material, gjutjärn, plåt. Jag har surfat runt på Internet efter information om vår kökspanna utan att få fram särskilt mycket.


Så här ska jag samla vad jag vet om den. Det finns även reservdelar att köpa hos Josef davidssons eftr . Uppvärmt med CTC Parca 3kökspanna (tidigare Wamsler K15 men den var såååå ineffektiv), ack 750l (med 6kW elpatron med mätning).

Egen mätning för detta hus. Logga in för att se prisuppgifter. Avrundat till hel förpackning. Den valda artikeln har blivit ersatt.


Kompakt gjuten sektionspanna, med fasta vattenkylda rostrar och skakrostar. Vedlängd är 2mm för den minsta modellen och 4mm för de båda större. Artikelinformation Varianter Reservdelar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg