fredag 16 februari 2018

Buntband jula

Allt för hemmafixare och proffs. Kan öppnas och stängas flera gånger. Ett bra tips med är att det finns buntband på Jula i väldigt hög kvalitet som är 750mm långa. Visst blir ett buntband lite skört iom kyla men.


Bygga pannlampa, intressant material från Jula. Levereras med 20w lågenergi lampa mot svarar 100w.

Jag limmade fast reflektorn på en aluminiumplatta som jag sätter fast i hjälmen med buntband. Visar produkter inom kategorin Kabelhantering. Lykta Led Svart Dimmbar H 28Cm. Automatsäkring 1-Pol 10A. Buntband Rostfritt Stål 200.


Jag tog en sväng till Jula och inhandlade buntband , silvertejp och extra kraftiga sopsäckar avsedda för byggavfall. Vägguttag Inf 2-Väg Jord. Hade jag köpt en spade och rep också hade väl butiken ringt polisen, men mina inköp väckte inga misstankar.


Sopsäckar har ofta ett värde för punkteringsstyrka angivet.

Riggrör i komposit och motor. Hittar inte mina gamla och de flesta jag hittar måste man köpa 1st = minst för många. Någon som har tips där man kan köpa lösvikt som privatperson? Har Hornbach, K-RAUTA eller Bauhaus sånt? Detta gör man för att man tror att filmen, som har vissa inslag av bondagesex, kommer att locka filmtittare till deras varuhus på jakt efter silvertejp, rep, buntband och annat som man kan använda om man vill ha lite hårdare tag i sängkammaren.


Huruvida Clas Ohlson, Jula , Bauhaus och de andra svenska . Jag köpte mitt nät på Jula , men det finns på många fler ställen som t. Biltema, Granngården osv. Måtten på min rulle var meter lång och meter hög. Jag klippte av en bit nät på cirka meter men . Låshuvudets utformning garanterar en hög draghållfasthet.


Mycket liten kraft behövs för montaget och den böjda änden på flera av banden underlättar ytterligare ett enkelt och snabbt montage. Utöver verktyg, olja och rengöringsmedel finns det även fler smarta prylar som underlättar tvätt, vård och förvaring av din hoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg