tisdag 27 februari 2018

Microtemp termostat

MTCer utstyrt med 2-polet bryter og innebygd timer for sparetemperatur med valgfrie programmer og frostsikring. Monteres i standard veggboks eller direkte på vegg med påveggskappe. Termostaten kan styre inntil . MTW er utstyrt med 2-polet bryter og passer inn i RS-og UNI-systemene.


I front på termostatene er det i tillegg til temperaturinnstillingsknappen en dobbel lysdiode,. Dette skyldes i de fleste tilfeller at man ikke trykker knappen langt nok inn.

Når knappen er trykket helt inn, vil du kjenne et lite knepp, og termostaten skrur seg på. Hvis du ikke får trykket knappen langt nok inn, sjekk om . MEC er en lydløs effektregulator. Tenning og slukking skjer ved hjelp av en triac, som styres slik at den tenner og slukker i . Med innebygd timer for sparetemperatur.


Hei Fikk en telefon fra min nabo i helgen når vi var på hytten. Det hadde vært branntilløp i termostat for varmekabler stue i huset vårt. Sikringen til termostat hadde slått ut og mest .

Micro Matic Norge 3views. Alt-i-ett termostat og regulator Innebygd timer for sparetemperatur iht. TEK Rask og velkjent montering - enkel innstilling Stort lettlest display med lys Gulvføler er inkludert.


Det er en microtemp termostat , som har . Tipper du har en micromatic microtemp termostat. Varmekablene dine er nok OK vil jeg tippe siden det er termostaten som oppfører seg rart. Jeg spør her fordi jeg ikke aner hvor ellers jeg skal spørre. Jeg har en slik termostat (vedlegg) i stua som skrur tre varmovner av og på i stua, rett under vinduene.


Jeg skrudde den av i går fordi det plutselig ble hinsides varmt, og åpnet vinduene i en halvtime. Nå får jeg den ikke på igjen! Lysdiod visar att värmen är inkopplad. Tabell givarmotstånd ( fig.


4). Endvidere placeres den på et ste hvor den ikke er påvirket af fremmed varme. Uniwersalny termostat - termostat do wszystkich rozwiązań Pasuje do wszystkich systemów prze.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg