onsdag 27 april 2016

Fejk stringhylla

Fejk stringhylla ifrån Bauhaus. På Tradera hittar du ett stort utbud av nya och begagnade stringhyllor till bra pris. Alltifrån Pocket till större bokhyllor.


Här kommer ett DIY-tips på hur du kan göra din egen stringhylla till en bråkdel av priset på en ny. Jag har sedan tidigare en stringhylla med bruna hyllplan men jag började tråna efter vita hyllplan istället då jag inte riktigt tycker att de bruna passar in i vårat vardagsrum. Jag älskar ju att måla om saker, men .

Stringhylla – äkta eller kopia? Hyllorna är flexibla, man kan i princip bygga ihop dem hur som helst och få ett eget litet konstverk på väggen om man så vill, bara man har hyllplan och gavlar som räcker till ens projekt. Inte undra på med sitt stilrena skandinaviska snitt som självfallet faller många inredningsentusiaster världen över i smaken.


Krokarna är alla fasta, inte två fällbara som på min gamla hylla. Gavlarna, svarta, ser ut ungefär som i min gamla hylla, med ett snedställt steg nederst. Hyllan är i ganska gott skick.


Kan någon bedöma: Är detta en original stringhylla , eller en kopia? En annan fråga: Vad kan ett rimligt pris .

A skulle inreda lilltoan men det hände inget så i måndags åkte jag till Bauhaus och köpte en vit fejk - stringhylla. Upplagd av ingen fara på taket kl. Men var hittar man då denna möbel? Designbutiker Om du vill besöka en butik för att . Och Nej, det är inte string-tips som i tros-tips (då är jag bättre på att tipsa er om trosor i Bridget Jones-anda, men det får bli en annan gång), utan det är fejk -string -hyllorna på Mio. Till ett billigare alternativ än originalen.


Bygga ihop som man själv vill ha det. Jag har en likadan mörkbrun sekretär (en sån som står bakom den ljusbruna med hornen på), och skulle gärna vilja fixa till den. Minns inte heller om vi hade spelet hemma eller om det var hos farmor. Men mer än alla pjäser var med och för 10:- så tyckte jag att det var ett riktigt kap.


Den visar jag mer sen när jag fyllt upp det så som jag vill ha det. Måste göra något åt det så snart ekonomin tillåter ;-). Flyttade kristallkronan från matbordet till soffbordet och tycker att det blev mycket bättre.


Vad jag är mest nöjd med i lägenheten: min stringhylla ! Hade tänkt köpa en fejk från någon hemsida då jag inte hittade någon äkta . This Pin was discovered by Susanne Hällström. Discover (and save) your own Pins on Pinterest. En stringhylla i rostfritt att ställa min samling av fina burkar på vore perfekt i mötet mellan det nya och det gamla vi vill återskapa.

Min sambo köpte en, vad han trodde va en äkta stringhyllan på en loppis som visade sig va fejk. Så en äkta fin hylla skulle verkligen .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg