tisdag 15 augusti 2017

Värmebaronen viking bio

Den är tillverkad med tanke på lång livslängd och låga installationskostnader. Den sköter sig helt själv, tänder och släcker lågan och skrapar ur askan med ställbara intervall vilket medför minimalt underhåll och maximal bekvämlighet. Pelletsbrännaren uppfyller de högsta miljökraven med låga CO-utsläpp och minimala stofthalter.


Till fläkten på brännare med tillverkningsnummer t. För uppgradering av programvara behövs ICE-krets med art. Jämför priser och läs recensioner på Värmepannor.

Välkommen till PriceRunner! Logga in för att se prisuppgifter. Avrundat till hel förpackning. Den valda artikeln har blivit ersatt.


Om du byter bort den gamla Torin fläkten till nya EBM fläkten så detta adapter krävs. Passar även Oilon Bio Pro. Längd: -Välj-, Meter, Meter.


Artikelbild: VÄRMEBARONEN VIKING BIO MATARSKRUV.

Artikelnamn: VÄRMEBARONEN VIKING BIO MATARSKRUV Meter . Jag kan tänka mig att jag skulle behöva ställa om min brännare så den inte får lika mycket pellets, eller har jag fel? Min största fråga är: Hur gör man detta? Denna fick vi ej med någon instruktionsbok till. Automatic ash removal and a touch display make it easy to use. Läs noga igenom denna anvisning innan montering, justering eller service utförs.


Förvara instruktionen i närheten av brännaren! Kontrollera att brännaren inte har skadats under trans- porten, anmäl eventuella transportskador till transpor- tören. VB TÄNDELEMENT VIKING BIO. Vedolux Lambda 4Manual, 1. Operation - Technical data. Fuel and air are mixed in a controlled fashion in the burner.


This is the basis for environmentally-friendly combustion and high efficiency. VVS-Klimat säljer kvalitetsprodukter till privatpersoner och företag med Klarna Checkout. Tryck i eldstad: --Pa.


Viking Bio Maintenance Guide, 43Kb. Effektförbrukning högeffekt: W.

Värmeeffekt låg: kW lågeffekt: W.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg