onsdag 30 december 2015

Ansiktsspray bäst i test

När huden börjar kännas lite trött och glåmig är en fuktgivande ansiktsspray en riktig räddare i nöden. Här har vi testat oss igenom utbudet av uppfriskande ansiktssprayer, eller face mists som de också kallas, för att hitta våra nya följeslagare i strandväskan, på skrivbordet och i handbagaget. Känns din hy trött och glåmig? Då kan ett fuktgivande ansiktsspray vara trollspöt du letar efter!


Vi på NordicFeel har testat flera variantet och här listar vi våra topp fem! Face mist och ansiktsspray.

Råd bot på torrheten med hjälp av en ansiktsspray , som ger en snabb uppfräschning och en välbehövlig fuktboost. Men vilket ansiktsspray är det bästa ? DV har svaret, vi har nämligen korat bäst i test. Ansiktssprayer, eller face mists som de också kallas, verkar inte bara uppiggande, . LÄS MER: Ansiktskräm - test av fuktgivare till din hy. Den koreanska K-Beauty trenden gör allt större framsteg i Europa och Sverige, det är den som har gett oss alla bokstavskrämer – BB, CC och DD-krämer som vårdar, skyddar och jämnar ut hudtonen. Den har också gett oss kuddfoundation och nu . Ansiktsvatten från Decleor, Dermalogica, Kanebo Sensai, MD Formulations och Murad.


Nu har jag tagit fram face mist varav har jag testat och kan betygsätta.

En sådan här produkt rekommenderar jag alla att ha, antingen i väskan eller badrumsskåpet för vilken skillnad det blir! Jag vet inte om jag har berättat om min och Susannas Avicii-natt? Tur-och retur mellan Malmö och . Förra veckan var jag och mina två kollegor Elin och Sara på Matis kurs. Alltid lika roligt med kurs och få uppdatera sina kunskaper lite. Matis är verkligen ett mjuk och behagligt märke men ljuvliga konsistenser och milda goda dofter.


Produkter där man kombinerat högteknologi med naturen. Jag gillar såklart hela sortimentet. En face mist är en ansiktsspray som du kan använda under eller ovanpå makeup.


Produktens främsta uppgift är att snabbt tillföra huden fukt. En ansiktsmist är också bra om du sitter. Genom att använda metromode. BB cream med solskyddsfaktor.


En bra hårspray håller frisyren på plats men är ändå lätt att borsta ur. Dessutom får det gärna dofta gott! Linda Hallberg lindahallberg.


Det finns massor av olika mists för olika ändamål, allt från att bara fixera smink till att tillföra olika vitaminer och mineraler, så kolla vad just din hy behöver. Jag tycker att facemists är speciellt sköna på vintern eftersom man ofta är lite .

En fuktspray är en cocktail av återfuktande och vårdande ingredienser som friskar upp, ger lyster och mjukgör. Med andra ord får du omedelbart allt du behöver när ansiktet börjar kännas lite trött. Fukt i sprayform är oslagbart när huden stramar efter många timmar framför datorn, efter långa dagar på stranden eller på den . Sveriges bästa sminkblogg med fantastiska sminkningar, inspiration, tutorials, sminkvideoklipp, produkttester och allt om nyheterna på smink- och skönhetshimlen.


All Nighter Makeup Setting Spray är alltså ett ansiktsspray , ett s. Det hjälper till att ta bort eventuell pudrighet och sätter sminket på plats. Jag märker enorm skillnad på hur länge min bas håller sig fin när jag använder den här mot . Namn: Charcoal Rescue Masque från Dermalogica. Den här masken har en lättarbetad formula som liknar grå lera och känslan är härligt sval på huden.


När det dags att tvätta av, fukta den gärna lite extra med en ansiktsspray och massera några minuter för en extra peeling-puff. Min hud känns superren, .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg