måndag 14 december 2015

Baxi solo innova 50 kw

En kompromisslös sugfläktspanna för vedeldning. Solo Innova 50kW vedpanna, Baxi. Test på Sveriges Provnings- och forskningsinstitut visar värden som placerar denna vedpanna i den absoluta toppen. Keramiksatserna är kompletta med packningar, tätningsmassa och instruktioner.


Satserna passar respektive modell oavsett tillverkningsår. Träkilar och plåtskena har utgått ur keramiksatsen och ingår ej.

Stort sortiment av reservdelar och tillbehör till pelletsbrännare och pannor. Original reservdelar och reparationer av pellets-brännare och pannor. Du får då tillbaks en snygg weboffert med . Pannan är försedd med en sugfläkt som suger in primär- och sekundärluft.


Rökrörsanslutning steglöst vridbar uppåt-bakåt. SOLO INNOVA 50kW VEDPANNA BAXI UTAN VVB. Logga in för att se prisuppgifter. Jag tror att Atmos dc har max vedlängd på 78cm mot normala cm.

Den har dessutom 190l ved volym. Atmosen är rejält byggd men det har förekommit dom som har haft problem med . Pannan är tillverkad med tanke på lång livslängd och enkelt handhavande. Jag står i köptankar på en baxi solo innova 50kw.


Men jag vet inte hur jag ska börja. Anledningen att jag valt den lite större modellen av baxi är att den ska snabbt och effektivt kunna elda upp ackumulatortankarna. Mitt pannrum är relativ litet så jag kommer inte att få plats med så jättestora tankar. Reglermotor till shuntkrets. Utförande, utan beredare, med sugfläkt.


Tillverkarens produktsida, - . Vedpannornas Rolls Royce. Finns i effekterna och kW. Badkar Blandare Disk- och tvättutrustning. Duschkabiner och duschväggar. Fästdetaljer och isolering.


Golvbrunnar Kärl och cisterner. Oljebrännare och radiatorer.

Pannor Elkassetter Elutrustning för pannor. Tbh för pannor övrigt vedpannor och acumulator tankar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg