onsdag 24 juni 2015

Ivt ae x12fr n

Ivt AE - X12FR - N Pdf User Manuals. IVT category: Air Conditioner pages: size: 4. You can examine IVT AE - X12FR - N Manuals and User Guides in PDF. View online or download Manuals for IVT AE - X12FR - N. IVT AE -X12GR- N Service Manualservice manualservice manual pdfservice manual definitionservice manuals onlineservice manuals freeservice manual suzuki ertigaservice.


Varmepumpe luft til luft.

In the interests of user-safety (Required by safety regulations in some countries) the set should be restored to its original condition and only parts identical to those specified should be used. Virheellinen jännite ja taajuus voivat aiheuttaa laitteen vaurioitumisen ja palovaaran. Se voisi aiheuttaa palovaaran. Laitteen asennuspaikan tulisi olla mahdollisimman pölytön , savuton ja . Den vill inte gå som den ska.


Om jag tex ställer in på grader så kommer den aldrig upp i den tempen. Nu kör jag grader och märker att den stänger av sig innan den kör igång igen efter en stund. Då har jag gått ut och känt på rören och då är det smala röret kallt och det grova fisljummet.


IVT AY-XP12FR-N ei sulata - Lampopumput.

Tervehdys, Sisäyksikkö on mallia AY-XP12FR- N ja ulkoyksikkö mallia AE - X12FR - N. Ongelmana on se, että ulkoyksikkö ei sulata ollenkaan ja muuttuu parissa päivässä valtavaksi jääkuutioksi. Minkäänlaisia sulatusyrityksiä ei tapahdu missään vaiheessa. Laite huollettiin viime kesänä, koska jo viime . Använder ozonvänligt köldmedium R410A. Det anhopas inte i rummet. Vi har reservdelarna till din IVT Nordic Inverter FR- N. Fri Frakt, snabb support och snabb leverans.


Cooling capacity(Min. - Max.) kW. Heating capacity(Min. - Max.) kW. Moisture removal(at cooling). Vær påpasselig med å kople varmepumpen til riktig spenning og frekvens.


Feil spenning og frekvens kan føre til skade på utstyret eller forårsake brann. Ikke installer aggregatet på steder hvor det forekommer brannfarlige gasser. Installer aggregatet på et sted hvor det er minimalt med støv, røyk og . Denna ger en värme effekt på KW. I dagarna var jag förbi IVT -center och bokade upp mig på en IVT FR- N och fick en orderbekräftelse.


Jag fick höra att det ska komma en ny IVT -modell som är större och dyrare och att IVT FR- N därför inte tillverkas längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg