onsdag 12 augusti 2015

Röksugen

Har tagit några nicotinell sugtabletter, men nu är jag så röksugen så jag vet snart. Hittar ingen bra kategori o lägag detta i. Jag har slutat röka och är nu inne på dag och jag är sååå vansinnigt röksugen idag så jag håller på o bli tokig! INGEN dag har varit såhär jobbig!


Fler som håller på o sluta?

Jag kör med plåster och VANLIGA tuggummi. Visst är jag röksugen ibland men det känns ändå som jag har det under kontroll just nu. Jag kommer nog inte att skriva här varje dag men ibland sådär och jag tänkte dela med mig av mina bästa tips att ta till när röksuget blir intensivt.


Jag tillåter mig själv att bli irritera ledsen, sur, arg . Du kanske är en av dem som bara feströker, men varför blir man ens så sugen på cigg så fort man fått i sig några glas? Då hade man firat en vecka. Lite stolt blir man, men har fortfarande inte fått sova en hel natt utan att vakna flera gånger, så det är jävligt kämpigt.

Träffade en kompis i dag som sa att det tar sex månader innan man slutar att tänka på cigg. Kanske att jag skiter i det här. Teresa Hoikkaniemi säger: Hej alla!


Vad har ni för funderingar idag? Felet är att hon blir så förtvivlat röksugen så fort hon dricker öl. Det är inte lätt att vara röksugen politiker i Sundbyberg i dessa dagar. Men dom senaste veckorna har jag haft ett sånt extremt . Forskare: Därför blir du mer röksugen när du dricker alkohol.


Men varför är det så att man drabbas av röksug när man dricker? Att idrott- och fritidsnämnden i Karlskrona vill att kommunen inför rökfri arbetstid för alla kommunens verksamheter från första januari nästa år rör upp. Inbrottstjuven hade brutit upp den första dörren, men inte lyckats ta sig in i affären. Norrköping När röksuget tog över satte sig den rejält berusade 61-åringen bakom ratten och körde till affären. Röksugen tog bilen kraftigt berusad.


Det kostar honom nu ett åtal om grovt rattfylleri. Det var en söndagsförmiddag i början av juli som andra bilister larmade .

Tjuven var både törstig och röksugen. Det hela slutade med en färd till polishusets fyllecell. Svensk-engelsk ordbok - WordReference.


V- handen, uppåtriktad och inåtvän kontakt med munnen, förs kort . Det var på fredagsmorgonen som polisen fick ett samtal om att det hade varit inbrott i en kiosk i Linghem. Någon ska ha slagit sönder en ruta och stulit tobak och lotter. Detta upptäcktes när ägaren kom till kiosken.


Polisen har genomfört en brottsplatsundersökning på förmiddagen samt tagit upp en anmälan . En 51-årig intern kräver att få röka i sin cell på Skänningeanstalten. Enligt mannen bryter rökförbudet mot lagen och hotar säkerheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg