onsdag 29 oktober 2014

Bauhaus pellets pris

Som bränsle betraktat är pellets billigare än olja och el. Bränslepellets ger en bra uppvärmningsekonomi, och används med fördel i såväl vi. Helt ok pellets och bra pris ! Men det är totalt värdelöst att beställa hem för oss.


De kan bara leverera mellan 8-1 tis el ons.

Vi som jobbar dagtid och bor några mil fr jobbet innebär det att vi måste ta ledigt en halv dag vilket är helt orimligt. Och sen släpper chauffören pallen . Hos BAUHAUS hittar du ve pellets och briketter till bra pris och med snabb leveranstid! Jämför priser och läs recensioner på Pellets och Värmeloggs. Välkommen till PriceRunner!


Vi köpte pellets för bra pris på BAUHAUS som var billigare än dom flesta konkurrenter samt pellets kvalitén var fin! Så man måste ju överväga dessa bitar. Bauhaus i Birsta Sundsvall.

Nu missade jag att beställa i tid och köpte säckar på Byggmax då de hade ett bra pris. Byggmax prisgaranti ger ytterligare på prisskillnaden (alltså inte på hela priset). För att prisgarantin ska gälla krävs att du visar konkurrentens aktuella pris i en prislista eller annons. Prisgarantin gäller endast för Byggmax butiksvaror och inte för webbvaror.


Har själv utnyttjat det några gånger när jag har köpt pellets (y) Plåten i exemplet ovan skulle med prisgaranti kosta 86:- istället för . Dela med dig av din åsikt. Vist de är bra pris men är de nå fel så blir det mer en dubbelt så dyrt att få det som man har tänkt sig så köp era grejer hos nån annan. Jag och min vän vi åkte till bauhaus i Göteborg för köpa pellets. Här kan du läsa vårt senaste kampanjblad som är fullt med toklåga priser. För att vara säker på att alltid veta det senaste på BAUHAUS prenumera på vårt nyhetsbrev!


Om du har frågor så är du välkommen att kontakta vår kundtjänst. Jag har bauhaus pellets till mina dock vet jag inte om alla varuhus har samma sort då de som visas på hemsidan inte är samma som jag köper i. Körde mm först men har sedan gått över till deras mm (samma pris och tillverkare) vet faktiskt inte vilket som är att föredra jag bytte för att det blir mer . FRÅN 99: HALKBEKÄMPNING TÖUTANSALT Skonsam halkbekämpning. TöUtan Salt är miljövänligt och biologiskt nedbrytbart.


Stämningsskapande öppen spis.

Eldas med spisbränsle, ingen skorsten. Svensktillverkade pellets.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg