tisdag 14 oktober 2014

Brännarrör pellx

Det är förbjudet att koppla brännarens nätintag direkt till vägguttag. Eftersom det då inte finns något skydd mot överhettning av värmepannan. Skadad 2V nätkabel skall bytas ut mot ny av samma typ från PellX.


Brännarrör , innerrör till PellX -PelleX kW eller Gordic pelletsbrännare PellX. Alla reservdelar till KMP Pellx Finns i lager.

Pris : 845:- Bild = Fläkt PXArtnr. Klixon, överhettningsskydd - fläkt, - skruvmotor, - skruv. Trasigt innre brännarrör Pellx. Hej Mitt inre brännarrör är sönder så jag behöver ett nytt.


Var handlar man reservdelar till vettigt pris? Elektroniken sitter på väggen så det är inte den med integrerad . Vilken pellx brännare har jag?

Tändelement 420W 2-PACK till pelletsbrännare. Brännarrör -förbränningsrör till PellX - PelleXkW, beroende hur man stavar till det. Gå till produktsidan hos annonsören. Det är informationen på butikens webbplats som gäller. Ofta är det lämpligt att montera den i oljebrännarluckan, men om utrymmet för aska är litet kan luckan för vedinkast vara ett bra alternativ.


Stopplåt i brännarrör till PellX. Strömbrytare till styrbox. Pris ej angivet Kontakta oss för besök och pris. Felsökning, reparation och dyl. PellX är en brännare med separat styrsystem.


Brännaren finns i två modeller, varav den ena har inbyggd renblåsning av brännarrör (kompressor ingår ej). Denna passar i alla pannor. Jämför priser och läs recensioner på Övrig VVS. Välkommen till PriceRunner!


Jag råkade ut för det på en Viking Bio. Det var hål i yttre brännarröret så att luften som fläkten blåste in inte gick genom rostret utan istället smet ut genom hålet.

Så här såg det ut när jag tog ut brännarröret: Yttre brännarrör. Så jag skulle vilja påstå att ditt problem beror på att det går för lite luft genom .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg