tisdag 16 december 2014

Portabel gassvets

Kompakt gasvetssats i ett mycket smidigt och portabel format. Hållare finns för såväl tillbehör som gastuber, och tuberna kan även låsas fast (säkrare transporter och förvaring). Satsen levereras komplett med fyra backventiler, brännare, regulatorer, m slang, maxy- och oxygentub, tändare, glasögon och ett antal olika . Hög kvalitét - Bra priser - Både för hemmabruk och proffs.


Jag har inte svetsning till yyrket utan den ska användas till hemmabruk, jag vill bla kunna värma upp fastrostade muttrar, värma rör vid böjar, kanske löda.

Där är en länk till den jag tänker på. Observera att det är för hemmapulsbruk jag tänker ha den. Verktyg som man har med sig. Friköpta tuber Nya regulatorer, ny slag, nytt backslag Genomgången på firma!


Inkl låda med skärbrännare olika munstycken samt instruktions häfte. Netauktion, bilauktioner, konkursauktioner, antikauktioner. På praktisk kärra med hjul!

Auktion nästan varje dag på vår stora online nätauktion. Försäljning främst för konkursförvaltare, myndigheter och företag, med inriktning på produkter och utrustningar för företag, verkstäder, myndigheter mm. Du som har produkter som du vill sälja eller värdera är . Fick tid för ett litet projekt i mellandagarna :) Bryggde en hög OG Belgare för några månader sedan som inte ville jäsa ut riktigt så lågt som jag ville, läste därför på lite om utjäsning och vad man kan göra för att göra det lite lättare för våra små vänner att äta upp allt socker.


En av sakerna som jag kunde förbättra var . Portabel gassvets Turbo set 90. En liten smidig gassvets för tex VVS-firmor och lantbrukare. Levereras i smidig bärbar hållare för gastuber och tillbehör.


Gastuberna låses fast för säker transport och är enkla att byta. Vil inte ha en stor svets då mitt nuvarande garage är väldigt litet. Sticksåg Milwaukee JSPE X Circkelsåg Milwaukee CS 55. Hur bra bett är det i denna tror ni? Smälter den tunnplåt som smör?


Klarar den tjockplåt på eller sex milimeter? Jag behöver främst skära tjockare korrugerade plåtar.

Hitta fler inlägg av filur! Har en bra mag i garaget som jag använder mycket och funderar nu på att utöka med en gassvets för att kunna värma loss saker, forma saker, skära plåt med och möjligtvis. Dock tycker jag den är helt outstanding då den är så liten, kompakt och portabel och svetsar 25:or längre stunder utan problem.


Den är relativt dyr att köpa, och gasen blir extremt dyr i de småflaskorna. Syrgas: Standard 5l flaska till . Hej Har ändrat en släntvinkel i och med utbyggnaden av infarten, och då år vinkeln fel på mitt gamla räcke som är helt i koppar. Verkstadsutrustning för bil köpes - Ventilsätesfräs , ventilslipmaskin , liten portabel gassvets inkl tuber ,ev övr utr. KÖPES Maila vad du har,pris och gärna med bild för vidare kontakt. Gassvets dagar sedan - lost tv subtitles Blocket.


Nu funderar jag på om muttrarna är gänglåsta med något slags klister, som gör att jag inte får loss dem. Kan det faktiskt vara så att de är klistrade?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg