torsdag 11 december 2014

Värmebandage

Av starkt och flexibelt glasfibergarn. Avgasbandage, isoleringssatser och värmemattor för avgassystem, turbo, kablar och liknande för effektivt skydd från heta komponenter. Värmeisolerande band lindning avgasrör asbestfritt rulle 51mm bred långt. Uppvärmd bandage, värmeelement 25×cm.


Den behaglig värme ökar ditt välbefinnande. Perfekt vid lättare skador, muskelvärk, träningsvärk etc.

Mångsidig användning: nacke, rygg, axel, armbåge, han mage, lår, knän, va fot. Letar du efter bildelar i kategorin värmebandage till din bil? Vi hjälper dig att hitta bildelar i kategorin värmebandage till låga priser direkt på nätet. Sänker tempen i motorrummet. DEI avgas bandage värme isolering avskärmning avgassystem grenrör svart titanium.


Värmebandaget är tillverkat av asbestfri Alumino-silicon fiber och . Quantity: Lägg i varukorg. Availability: i lager Shipping Weight: 0. Nån som har koll på om värmebandage gör nån skillnad.

Många har det men är det nån som sett fakta på att det funkar. Har planer på att linda in nya downpipe o racekat. Skulle också behöva veta om ni känner till nån som säljer det till rätt pris om jag skulle få för mig att köpa.


Alltså jag begriper att man kan göra det såklart men är det bra? Tänkte att då blir man av med en del strålningsvärme till sumpen och sparar oljan lite grann kanske. Det jag kan tänka mej som kanske är mindre bra är att all värme blir kvar i . Måste montera värmebandage på batteriböjen då det blev sån värmestrålning under huven. Någon som har erfarenhet av biltemas . Specifikationer Färg: Svart Originalleverantör: DEI. Rekomenderas att använda till värmebandage som den tätar och skyddar från olja, fett, smuts och vägdamm.


En burk (340g) räcker till att täcka en V8´s extraktorrör. Minskar värmen i motorutrymet =mera effekt. Då det mest är en banhoj så körs den ibland i regn i hög hastighet med åtföljande hårda . Jag ska ta bort mitt grenrör o byta grenrörspackningar och funderar på när jag ändå har grenröret borta om jag ska linda grenröret med värmebandage ? Har hört både för och nackdelar om det, vad säger ni? Beroende på önskad effekt, värm eller kyl gelkudden i mikrovågsugn resp. Med två gelkuddar (mått vardera ca 22xcm).


Elastiska tygmanschetter (mått ca 76x13), En storlek. Standardsortering, Sortera utifrån popularitet, Sortera utifrån genomsnittligt betyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg