måndag 14 mars 2016

Spalfläkt

Spal Fläkt blåsande 280mm rakt blad. Spalfläkt för ventilation av kylare. Högkvalité och kompakta kylfläktar för original och racingbilar.


Min fråga är nu om det finns någon slags givare som man monterar på kylarslangen för att få den att starta automatiskt ? Samnt ska man ha en sugande eller tryckande fläkt ? Totalmått diameter 3mm, fläktblad 3mm , djup max mm.

SPAL högeffekts el-kylfläkt. Finns som sugande eller tryckande. Tryckande fläkt monteras framför kylare. Värdena på sugande är: 16-2. Försedd med Diavias original elkontaktsystem.


Letar efter en mindre fläkt till min kylare då jag bytt till större turbo. Har kikat på Maptuns variant men jag undrar om ni har några tips? Orginal sitter det ju två fläktar men det kanske räcker med en?

Köparen står för frakten. Sugande fläkt från världsledande SPAL. Jag funderar hur pass bra en spal fläkt kyler om jag till exempel kör 4meter, då blir ju bilen bra varm hinenr dne kyla ner motorn tills nästa repa.


Jag det problemet med coupen i somras att den gick varm. Vill inte ha samma problem gien. Axialfläkt 12V Ø225mm sugande SPAL. Quantity: Lägg i varukorg. Availability: i lager Shipping Weight: 1. Säljes eller bytes mot motsvarande 282mm.


Lämna en kommentar Avbryt svar. Sök efter: Användarnamn Lösenord. För dig som åker på banträffar eller sysslar med racing! Spal - High Performance - Elektrisk Kylfläkt - 15.


Spal art no: VA18-AP70LL- 86S. Spal fläkt ur deras High Performance serie. Information ifrån tillverkare: . Kunder som har köpt den här produkten köpte också . Den naturliga mötesplatsen för ägare till eller entusiaster av Opel Calibra.

SSL ska nu vara tillagt på denna site. Har klickat runt på en massa sidor och allt ser OK ut men man vet aldrig. Verkar vara problem med . Visar 1–av 1resultat.


Motamec WRC Pedal Extensionpad Svängd 6×2.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg