tisdag 12 augusti 2014

Biltema bubbelplast

Stötdämpande förpackningsmaterial på rulle. Litiumbatteri LiFePOför gräsklippare. Slitstark, UV-resistent med hög styvhet och goda utomhusegenskaper. Bubbelplast och sträckfilm.


Visa filter Stäng filter.

Perfekt vid paketinslagning, som emballage vid flytt eller för vinterisolering av utomhuskrukor. Välkommen till Jula och prisvärd renovering! Köpte en vit presenning på ca 10xmeter på Biltema och klöv den på mitten. Köpa pressening på biltema var smart, synd som sagt att det inte håller för så mycket.


Funderar på att köpa biltemas bubbelplast på rulle som är 1m bred och sen smälta ihop så det blir bredare, lr silicona, borde funka? Detta är endast ett urval av vårt sortiment. I våra varuhus hittar du många fler varor!

Funderar på att ställa dem i en isolerad låda, vira in dem i bubbelplast och förvara dem i det kalla och ljusa växthuset. Alternativet är ett kallt men mörkt garage. Tejp: De flesta brev går att tejpa med vanlig kontorstejp, för paket är det bättre att använda packtejp.


En tejphållare för packtejp underlättar då du har många paket. May Jag behöver hitta nåt bra ställe att köpa bubbelplast på. Har de på tex Bauhaus, Biltema eller Claes Olssons eller liknande ställen? Det jag hade som kommit till mig i andra paket är slut och jag behöver mera för jag har sålt lite porslinfigurer på tradera plus att jag lite då och då säljer avelsägg.


Jul Kommer ihåg att jag hade ett uppblåsbart från biltema för ca 7-år sen, efter ett tag började luften pysa ut. Biltema kanske blivit bättre med åren nån annan kanske kan svara på det. Dock är det kanske annat om man får en reva i det. Clas Ohlson säljer till exempel bubbelplast 0. Men håller det alltså sämre än vanlig bubbelplast som endel kör på här i forumet? Ja jag tycker det i alla fall.


Självklart trycker man även väskan full med bubbelplast och annat dämpande mojs så att inget skadas. Men om man har den som handbagag i en tåg-hytt tror jag inte du behöver oroadig för att cykeln ska gå sönder.

Någon som vet om mn fortfarande kan få tag på biltema bagen i Göteborg? Perfekt present till den som samlar på kor eller bara älskar djur rent allmänt :) Leveranstid: 1-dagar med posten. Packar omsorgsfullt med bubbelplast i hårdkartong.


COOP, BILTEMA , CLAS OHLSON mfl. Ni har mycket användbara saker. MEN när det gäller flyttkartonger måste ni skärpa er! De är inte ens i närheten av riktiga flyttkartonger. KARTONGER kan de kallas men inte flyttkartonger!


Varför hatar flyttgubbar banankartonger? Vet någon vart man som privatperson kan få tag på bubbelplast för att t ex kunna slå in dykgrejor som ska fraktas?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.

Populära inlägg